Всичките си ги харесвам, да. Случи ми се така, че през последните години имам възможност да избирам в какво да играя.
Като човек, който не е на щат, се включвам в проекти, които харесвам или в които мога да играя, когато не съм зает с нещо друго. На щат ми се е случвало да играя неща, които не съм харесвал, но на всеки се е случвало.
Когато свърши интересът към него.
Хората не ги интересува какво ти е на теб. Те са си купили билет, искат да гледат теб или някой друг, и не ги интересува, че ти си го играл вече 1000 пъти или имаш лични проблеми, или не ти е добре. Публиката не е състрадателен човек. В повечето случаи. Тя е дошла да се разтовари, да се забавлява, платила си е за това. И не трябва да я занимаваш със себе си, а да дадеш най-доброто от теб. Ето тук е разликата между занаятчийството и професионализма.
Зависи. Публиката е различна. Понякога е немски тип – със заключена уста, през цялото време мълчи и накрая избухва. Понякога са други хората, емоционални, реагират постоянно, смеят се, аплодират, и тогава, когато усетиш, че въпреки това в залата настъпва една по-особена тишина, усещаш как държиш този момент, макар и за малко. Тогава е.
Абе, знаеш ли, много е странно с тези кастинги. Отивам скоро на един кастинг и в моята сцена има много екшън, стрелба… И аз съм се подготвил сериозно. Отивам там, идва моя ред, питам дали някой ще ми партнира и кастинг директорът казва: „Да, разбира се“. Оказва се, че „партнирането“ е само подаване на реплики, а аз се хвърлям, стрелям, крия се зад някаква въображаема кола… Те изглеждат малко учудени, но аз продължавам. След това ми казват: „Супер, ама дай да го направим сега само диалога.“ Правим го, ама аз пак го давам емоционално. Той отново: „Дай сега малко по-неемоционално.“ После ми се обадиха отново да го направя вече с режисьора на филма. И той искаше само диалога. Аз вече го правя супер изчистено, а той: „Дай сега малко по-емоционално“ (смее се). Та не знаеш кой какво търси и какво гледа. Различно е всеки път.
Абсурд! Абсурд! Това няма как да се случи! Миналата година на „Като две капки вода“ трябваше да го правим и беше адска мъка. За други хора мога да го направя, но за себе си ми е трудно. И това е лошо – трябва да можеш да кажеш няколко добри думи за себе си (смее се). И похвали трудно приемам. Както сега в това представление, в което играя – “Щастливеца”, Алеко казва: „Хайде, елате тук и се забавлявайте!” А те: „Няма да се забавляваме, ще ти се възхищаваме.“ И той отговаря: “А, не! В България дори възхитата съдържа завист.“
На 36.
Не смятам. Аз харесвам жените, които работят.
Не е, и това е гадното (смее се).
Така е още от най-старите пиеси. Не зная защо.
Права си. Може би пък е заради природата на жената и мъжа.
Понякога искам още един час (смее се). Така че зависи за какво време питаш.
Не се занимавам с това. Нещата стават, защото трябва да станат. И не стават, защото не е трябвало да стават. И да риташ, и да скачаш, това е. Минал съм през такива неща и съм видял, че колкото и да натискаш, не става.
Да, затова трябва да се слушат съветите на приятелите. Преодолей го, прескочи го, дай напред. Не всичко е на всяка цена. Нека има малко ирония в живота, с едно намигване леко да преминаваш, ако може. Иначе как ще отидеш на следващото ниво? Няма да си готов.