Ние бяхме много малък клас, завършихме 10 човека. Някои работят – Гергана Плетньова, Силвия Петкова… Други заминаха за чужбина.
Никога. Дори, когато ни плашеха в Академията как няма работа, колко е трудно… Никога не съм си помислял, че няма да работя.
Много ясно дори. Звъннаха ми за български сериал. Но тогава, като чуех „български сериал”, не бях много убеден, че искам да го правя. Дори не си бях навил алармата, а предната вечер бях на купон в Студентски град. И се събудих в 8 без нищо, от само себе си, но с ужасен махмурлук.
Сцената от кастинга беше как героинята на Луиза ми удря един шамар.
И си представи ние – млади, пренапрегнати, шест дубъла правим, Луиза ми отвъртя главата с тия шамари.
Основно заради качеството на изображението беше по-добро. (смее се)
Да, и сериалът не се занимаваше с това колко е тежък преходът и как още го правим. И може би с това спечели. Може би е време с това да се позанимаем.
Да, темата с писането много ме е вълнувала винаги. Сега имам една идея, дано успея да я осъществя. Ще кандидатствам с нея.
Сутрин никога не мога да тренирам. Прекарвам първите часове от деня си в адски мъки и страдания по безвъзвратно изгубения си сън. Иначе преди представление нямам някакви ритуали. Преди винаги слушах музика.
Много харесвам Мартин Макдона и исках отдавна да работя по негов текст. Нещо, като е толкова добре написано, трудно го бъркаш.
Йосиф Шамли ми звънна, те вече нали направиха представлението „Агенти”. Разказа ми за проекта и на мен ми прозвуча добре, съгласих се бързо.
На мен ми беше много приятно да работя с него и изобщо по този текст. Той като актьор, гледайки отдолу, даваше добри предложения. Пък и е много спокоен човек. Преди няколко дни имахме отвратително въртене, толкова отвратително, че той гледаше надолу почти през цялото време.
Като тръгне гадно и няма връщане, няма измъкване. И ти го виждаш, и се стараеш, а то става още по-лошо, тотално затъване. Абе, усеща се. Та, Асен, дори след това, спокойно ни обясни защо според него се е случило.
Действието се развива в едно остров до Ирландия. На него живеят много малко хора. Едни общности, малко отделени от останалия свят. И аз намирам котката на героя на Явор Бахаров мъртва на пътя. И така става, че той си помисля, че аз съм я убил. А неговият герой е човек, който е в ИРА и човешкият живот за него е нищо. Единственото, което има значение за него, е неговата котка. И когато разбира за смъртта й, се връща, за да разбере кой, какво и защо се е случило. И да отмъсти.
Дори и майка ми е изпускала премиера. Нямам познат с пълен актив. Иначе ми се ще баща ми да можеше да присъства. Той се гордееше с това, което правя.
“Какво по-хубаво има от това да не спираш да си играеш цял живот?“
Малко повече за „Смъртта на котката“ може да откриете ТУК.