Най-творческо, най-съзидателно и най-приятно ми е било зад камера. Няма да забравя работата ми по „Неудобният доктор Кръстев“ за кръга „Мисъл“. Имам спомени за сцена, в която правехме възстановка с Яворов, за часовете точно преди смъртта му и за да подготвя актьора, му четях някои неща. Беше се събрал екипът и като свърших, имаше сълзи в очите им. Без да съм го търсил…
Непрекъснато.
Много съм отказвал, по куп причини.
Всичко, което изброи, но предимно лошата история. Знаеш ли колко роли са ми предлагани за филми след промяната в България, реминисценции, ДС, полиция, ченгета, банкери… Не, не, не! Ужас просто!
Не я ли претопляхме вече доста тази манджа!? Плюс претенцията в определени сюжети… Страхът ми е професионален. Без да звучи като някаква излишна претенция, но винаги се питам: „Това ли ще е първото нещо, което бих снимал след толкова години тук?
Последният голям филм, който снимах в България, беше през 1996 – „Суламит“ на моя професор, покойният Христо Христов.
С удоволствие бих се забавлявал. Но не съм видял нещо написано по темата.
Много си права. Тук около мен, приятелският ми кръг, хората, с които работя, винаги са се забавлявали. И да, бихме искали да работим и да се забавляваме едновременно.
Имам всякакви, но тези, за които ти казвам, са колеги.