Разговор за умението да сложиш точка в правилния момент, за таланта да останеш верен на себе си и способността да погледнеш на живота от друга перспектива
Спокойно мога да кажа, че от абсолютно начинаещ и никому непознат, той се превърна в най-култовия поп артист в България в началото на миналото десетилетие. Задържа се на върха точно толкова дълго, колкото пожела. Въпреки впечатлението за лежерност, което може би оставя, в работата си е прецизен до най-дребния детайл и упорит до постигане на всяка поставена цел. Изначално обаче той притежава нещо, което не се постига нито с труд, нито с талант. И се нарича “харизма”. Харизматичен, какъвто го гледахме в „Цветът на хамелеона“ през 2013. И какъвто лично аз се надявам все по-често да виждам на големия екран.
Рушен Видинлиев в Интервюто.
Поживях на други места, участвах във филма на Емил Христов „Цветът на хамелеона“ и завърших късометражно кино по магистърска програма в Ню Йорк.
Целият свят се промени оттогава. Би било ужасно, ако нещата стоят статични.
Ходя повече на жива музика – нещо, което преди не правех толкова често. Започнах да слушам музиката, не толкова да я гледам.
Спомням си, когато за първи път попаднах на free jazz концерт, в който музиканти импровизират на момента. И някой път се получава, друг път е криво и не съвсем наместено, в което също намерих доста чар и смисъл. Един подава темичка, друг я захапва и повлича в друга посока, може и да я зареже, после се включва трети инструмент. И това нещо изживява някакъв емоционален пик. Тази игра и свобода доста ме впечатлиха. Иначе на поп концерти, като в това число включвам инди, денс, рок, ми е било винаги приятно. Много ми се ходи на Принс, което не е чак толкова лесно май. За оседемдесетарските деца, MTV поколението като мен, поп значи Принс, Майкъл Джаксън и Мадона. На Мадона съм й ходил, Майкъл отпадна…