Всъщност не съм сигурен (смее се). По време на рок или хип-хоп турнетата вероятно има оргии след всеки концерт или поне това е, което те подават на хората като информация. Кой знае дали е вярно, защото ние живеем в едно доста стерилно време. Може би през 60-те, 70-те, 80-те години е било така, но сега – едва ли. Кой привлича женското внимание? Този, който е най-готин, но мисля, че хората, които са станали музиканти заради жените или заради нещо друго освен музиката, обикновено не са толкова добри музиканти. Ако очакваш да впечатлиш някой с това, което правиш и да го вкараш в леглото си, това е доста глупаво. Ти би трябвало да можеш да го правиш и без да свириш. В джаза хората не залагат на подобно нещо. В джаза също има плейбои, но от сцената не си личи, докато рокаджиите залагат на това, защото тази показност е част от работата им. Аз съм забелязал, че има периоди, в които съм много одухотворен, много запален по музиката, която правя. В такива моменти се радвам на внимание без никакви специални усилия. Тези неща се усещат, усеща се какво излъчваш. Същото важи и за сцената – когато ти е кеф, когато ти е готино, ти просто прелъстяваш хората, независимо каква музика правиш.
Понякога се получава една магия в момента на свиренето, която не може да се сравни нито с похвали, нито с успех, нито с пари. Не може да се сравни с нищо. За тези моменти живеят всички музиканти, особено тези, които правят музика, в която има спонтанност. Тогава се получава нещо като левитиране – това е върховната награда.